اینکه چه نوع هدایای تبلیغاتی برای یک سازمان موثر است را گونه پیشه و خدمات ان سازمان مشخص میکند.برای روشن شدن این موضوع برایتان مثالی میزنیم:
اگر سازمان شما در فیلد ورزش پیشه میکند بی گمان لباسهای ورزشی ، کلاه و غیره که دقیقا در فیلد کاری سازمان شماست بسیار موثر خواهد بود ولی نکته مهم در این رابطه اینست که کاربران و مشتریان شما در تمام سالهای گدشته از سازمان شما هدایای تبلیغاتی از این قبیل را دریافت کرده اند و شاید دیگر برایشان جذابیتی نداشته باشد.
اکنون این سوال مطرح میشود که چگونه بهترین هدیه تبلیغاتی را برای سازمان و مشتریان خویش جاسازی نماییم تا همیشه ماندگار و تاثیر گذار باشد و همچین در نقطه نظر و دهنیت مشتریان شما اثر از قابلیتها و توانایی شما را داشته باشد و از کل مهمتر اینکه جدید و ویژه باشد.





بررسی تاثیر گذاری هدایا تبلیغاتی از نقطه نظر یک سایت معتبر جهانی :
اصولا هدایای تبلیغاتی یک تاکتیک بازاریابی شناخته میشود طی بررسی سپریدن شده در تارنما معتبر www.sageworld.com برروی میزان پرتو گداری و کاربرد هدایای تبلیغاتی در میانی مشتریان و کاربران نتایج ذیل بدست امده است :
1. از هر 10 مشتری ، 8 مشتری بین یک لغایت 10 شماره از هدایای تبلغاتی را گرفتن داشته اند
2. 43 % از این مشتریان از هدیه تبلیغاتی در کمتر از یک هفته از دریافتش استفاده میکنند
3. از این 10مشتری ، 6 تن هدیه تبلیغاتی را الی 2 سنه نگهداری میکنند.
4. تنها یک تن از 5 تن با بردباری هم هدیه تبلیغاتی خویش را بهره‌گیری نکرده و بعید می اندازد
5. قبل از اخذ هدایای تبلیغاتی، 55% مردم امکان شغل با دهنده هدیه تبلیغاتی را داشتند که پس از دریافت هدیه تبلیغاتی این رقم به 85% افزایش میابد.
6. کیفهای تبلیغاتی نشان گذار ترین هدیه تبلیغاتی در آمریکا شناخته شده است ( البته این نکته دارای اهمیت است که هر نزاکت و کشوری یک نوع هدیه تبلیغاتی بیشترین اثرگذاری را برایش دارد )
7. 30% از ملت آمریکا حائز یک هدیه تبلیغاتی که همش همراهشان هست میباشند
8. اولین فرآورده تبلیغاتی شناخته شده بج سینه در زمان ریاست جرج واشنگتن در آمریکاست
9. 53% موارد هدیه تبلیغاتی تصویر مطلوبی از هدیه دهنده  در زهن مشتری برپایی میکند.
10. 48% مشتریان زیاد گرایش دارند که مجدد هدیه تبلیغاتی گرفتن کنند.
11. مشتریان به مدت 6 ماه هدایای تبلیغاتی  قابی را در  نزدیک  خود آویزان میکنند
12. 69% مشتریان اگر دریافتن کنند هدایای تبلیغاتی موثر میباشد آنرا انتخاب میکنند.
13. 89%از مصرف کنندگان می توانند ، تبلیغ کننده یک محصول تبلیغاتی را که در دو سال گذشته اخذ کرده اند، به یاد بیاورند.
14. 90% از مشتریان حداقل یک فرآورده تبلیغاتی دراتاق شغل یا محل زندگی خود دارند.
15. 77% از مصرف کنندگان می گویند سودمند بودن محصول تبلیغی، انگیزه اصلی آنها برای حفظ آن هدیه میباشد، محصولات کامپیوتری ،محصولات بهداشتی و ایمنی،نوشت انگیزه ها به عنوان مفید ترین هدایای تبلیغاتی رتبه بندی شده است.
16. 57% از مشتریان از روی تبلیغ روی لیوان میتوانند تبلیغ دهنده را پیدا کنند.
17. هدایای تبلیغاتی به میزان 500% مایه برپایی خوشنودی در مشتریها در قبال نامه های تبلیغی از سازمانها میشوند.
اکنون میبینیم که هدایای تبلیغاتی چه تاثیرات بزرگی در ایجاد رشددر سازمان و ارائه قابلیتهای موجود دارند ولی سوال مهم اینجا مطرح است که
چه مدل هدیه تبلیغاتی در عصر جدید بایستی انتخاب کرد که بهترین نتیجه را برای سازمان داشته باشد؟
یکی از هدایای تبلیغاتی جدید که امروزه باره کاربرد قرار میگیرند فلش مموری تبلیغاتی میباشند اما چرا ؟

مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : تبلیغاتی ,هدیه ,هدایای ,مشتریان ,سازمان ,موثر ,هدیه تبلیغاتی ,هدایای تبلیغاتی ,مصرف کنندگان ,تبلیغاتی موثر ,برای سازمان
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Matthew Mike rimut مجيد جون نیلوفرانه hapipe_ahmadi کانتر سورس بازان کانون رهروان حضرت زینب س