ساختار هر سایت به شکلی نیست که بتوان در آن به چهره مرتب محتوا تولید کرد. به عنوان نمونه سایتهای فروشگاهی و خدماتی کمتر روی فرآوری درونمایه تمرکز میکنند و به انگیزه تفکر اشتباهی که دارند سعی میکنند تنها با تبلیغات بنری و کلیکی که هزینه فوقانی نیز دارد شدامد خویش را افزایش دهند که در این صورت هم بازخورد مناسبی برای افزایش فروش و درآمد نخواهند داشت. اما اگر همین سایتها از یک تارنگار بهرهگیری کنند و به انتشار محتوای ارزشمند و دائم سبز بکنند میتوانند مخاطبانی که از این درونمایه استفاده میکنند را به مشتری تبدیل کنند.
در همین گویه بخوانید، چرا باید از تارنگار کاربرد کنیم؟
این موضوع مایه خواهد شد محتوای ارزشمند شما باره پروا موتورهای جستجو قرار گرفته و تاثیر آن را روی دامنه اصلی سایت خویش نیز حس کنید. جستار دیگر نیز این است که خیلی از کسانی که مشتری شما میشوند، قبل از اینکه از خدمات شما کاربرد کنند به لطف محتوایی که در وبلاگ منتشر کردهاید با شما آشنا شدهاند.
8. استفاده از خبرنامه و آگهی در مرورگر
استفاده از خبرنامه میتواند کارایی احسان روی
افزایش بازدید وبلاگ در گوگل داشته باشد. شاید اندیشه کنید که مخاطب جدیدی را جذب نکنید و همان افرادی باشند که از قبل از سایت شما بازدید کردهاند، ولی لازم است بدانید که یکتا از مواردی که گفته میشود در سئو اهمیت دارد، مراجعت بیننده و وفادار پایدار گذاشتن وی به سایت است. اگر بتوانید بازدیدکنندهای که همین دیروز از سایت شما بازدید کرده است را مجددا به سایت خویش جذب کنید تاثیر نکویی روی سایت خواهد گذاشت.
افزایش شمار اعضای خبرنامه نیز خود دارای مشکلاتی است، چرا که این ایام با این حجم بزرگ از خبرنامههای ارسالی نمیتوان به راحتی کاربران را جذب خبرنامه کرد. به کارگیری راههایی مانند ارائه کد تخفیف با عضویت در خبرنامه و ارسال یک فایل مانند کتاب به صورت رایگان میتواند راهکار مناسبی برای افزایش شمار اعضای خبرنامه سایت باشد.
علاوه بر این موارد استفاده از خبرنامه نیز میتواند روی افزایش رتبه الکسا نیز تاثیرگذار باشد، چرا که یکی از معیارهای الکسا برای رتبه بندی مخاطبان وفادار شما هستند.
یکی سایر از روشهایی که میتواند روی بازگرداندن مخاطب به سایت تاثیر داشته باشد به کارگیری نوار آگهی در سایت است. این قابلیت به شما کمک میکند که به کمک ارسال آگاهی و Notification در مرورگر کاربرانی که از این قابلیت سایت استفاده میکنند، هرگاه محتوای جدیدی فرآوری کردید آنها را به سایت هدایت کنید. استفاده از اعلان در مرورگر نیز اندک به دسکتاپ نبوده و در موبایل نیز میتوانید از ان بهرهگیری کنید.
9. مشارکت در فروش و بازاریابی شبکهای
همکاری در فروش میتواند بهترین گزینه برای افزایش بازدید و در صدر آن افزایش درآمد شما باشد. کاربران زیادی هستی دارند که به عنوان وبلاگ نویس و یک فرد تاثیر گذار در شبکههای اجتماعی فعالیت میکنند. چنانچه برای خدمات ارائه شده خود امکان بازاریابی و مشارکت در فروش را فراهم کنید، این افراد سعی میکنند با شناسایی شما توسط لینک اختصاصی خود به دیگران بازدید مناسبی برای شما ارسال کنند.
تاثیری که سیستم همکاری در فروش در سوداگری شما خواهد داشت اندک به افزایش بازدید در سایت نبوده و منجر به افزایش فروش و افزایش رتبه در گوگل نیز خواهد شد، چرا که لینکهای Referral که بیشتر این کسان برای کسب درآمد بهرهگیری میکنند نیز به صورت فالو هستند. بسیاری از کسب و کارهای کامیاب مشابه شرکتهای هاستینگ که درآمد بالایی دارند، به لطف همین سیستم همکاری در فروش و بازاریابی توانستهاند در مدت سررسید اختصار رشد بزرگواری داشته باشند. دیجی کالا نیز اخیرا این سیستم را راهاندازی کرده است که قطعا بعد از گذشت مدتی باعث خواهد شد فروش چند ده برابری داشته باشد.
10. استفاده از کلمات کلیدی ۱۸+
درباره این سایت