بازاریابی سئو چیست و چرا به آن احتیاج داریم؟
سلام با سری مقالات خودمونی در خدمت شما دوستان عزیز هستم، من علی کربلایی هستم مدیر وب سایت آرانیک وب و سعی دارم درون مقالاتی که مینویسم خیلی ساده و خودمونی به دور از هجویات و ادبی گویی به شما مطالبی رو بگم، این بار قرار در باره یکتا از اصلی ترین کاستی ها بشریت یعنی بازاریابی گفتگو کنم البته بخوام ریزبین تر بگم میخوام بگم بازاریابی سئو چیست؟
اگه سئو پیشه هستین و نمیدونید از کجا آغاز کنید، اگه طراح وب هستین و توی پیدا کردن جامعه هدف مشکل دارین اگه نمیدونید برای فروش در وب نمیدونید از کجا آغاز کنید این نوشتار مختص شما نوشته شده.
تو این نوشتار من هدف دارم براتون روشن کنم فروش، بازاریابی و بازار قصد چیه همه فکر میکنن میدونن ولی اگه میدونستن وضع بازاریابی سئو الی این کران بد فقدان و تا زمانی هم که درک درستی از این موارد پیدا نکنید مشکلتون رفع نخواهد شد.
فقط کاربرای وردپرس روزانه تقریبا  ۲ الی ۳ میلیون پست منتشر میکنم که میشه تقریبا  هر ثانیه کم و بیش ۲۰ تا۳۰ پست یعنی الی فرجام این نوشتار  نزدیک  ۴۵۰۰ لغایت پست فقط در وردپرس ارسال میشه اکنون که این رو تعمیم بدین به کل وب سایت های سایر رقم خیلی بزرگواری میشه، پس اگه منظور دار نباشه اگه این پست ها سرگردون باشه عین اب در هاون کوبیدنه.
اصن قصد از این پست ها چیه؟ منظور اینه فضای نت پر بشه یا مقصودی به هدفش برسه؟ بی گمان میخوایم به هدف خاصی برسیم.توی نوشتار های سئو سایت پیش روشنگری دادم سئو چیه و چطوری شغل میکنه (اگه نخوندین تشریف ببرید بخونید) اگرم حال ندارید کامل بخونید درون یه جمله توضیحش میدم سئو یعنی من هستم من رو هم ببین، محصول من رو ببین”



حالا ببینم بازاریابی سئو چیست؟
بازاریابی سئو چیست : اگه سئو رو یک فروشنده کارآزموده فرض نماییم بازاریابی سئو ( SEO Marketing ) یعنی پیدا کردن جایی برای شغل کردن این فروشنده متخصص، شما برای سئو کردن تارنما کسب و کارتون نمیتونید داخل هر دکانی تبلیغ کنید تبلیغ فروش بلبرینگ ماشین رو که توی قصابی نمیزنن! اما کماکان افرادی هستن که دارن این کارو میکنن ولی شما منطقی باشید، هرچیزی رو باید جایی بفروشید که جاشه.
الان همه تارنما دارن همه محصول دارن ولی هیچ آدم نمیتونه خوب بفروشه اونی هم خوب میفروشه چون بقیه رغبا از بس لاغر هستن درون این دامنه تند برند میشن، فرآورده هست اما فروشنده نیست گاها فروشنده هم هست اما جای نکوداشتن رو برای فروش انتخاب نکرده!

حالا باید ببینیم وظیفه یک بازاریاب سئو چیه؟
هر سئو شغل باید یک بازاریاب رو در تو خودش پروش بده، به عقیده من بازاریاب ها مهمترین ادم ها در صنعت گسترش کسب کار هستن ولی چون اکثرا از این کار بد بهره‌گیری کردن دیدن جامعه به این ادما یکم بد شده و به همین خاطره که الان فهم جامعمون از بازاریابی یک پیشه بد و بی کلاسه! در صورتی که مهمترین احتیاج جامعه ما به یک بازاریاب خوبه.
هر شغلی و هر عملی در جامعه دو پس داره یک پس خویش همون کاره و یک بعد دیگه نا عرضه همون کاره یعنی چی، یعنی بارها دیدیم یک فردی دکترای یک رشته ای رو داره ولی توی تدریس کردن تخصصش به حدی رسوایی عمل میکنه که ادم ترجیح میده به خوانندگی مرغ پخته گوش بده اما سر کلاس این جور استادا نره، این یعنی این مدرس تاب عرضه و فروش رو نداره، حالا بازاریاب هم باید طاقت عرضه کارش رو داشته باشه تا بتونه کامیاب باشه و سفارشات کاری بگیره،باید به درک برسه که برای سئوی کسب و کاری که مشتری بهش سفارش دیتا کجا پیگیری بازار هدفش بگرده.



بازار هدف فروش چیست؟ و چند گونه دارد؟
بازار هدف یعنی جایی که شما محصولت رو ببری یا فروش میره یا بردباری میره که فروش بره، بذارید چندتا مثال بزنم دائم لواشک فروش های غیر بهداشتی دم مدرسه ها وایمیسن چون میدونن بچه ها از این مدل تنقلات همنشین دارن یا مثلا شما فلافل فروشی دم در سازمان ملل نمیبینی چون اونجا اصلا محل فروش نکوداشتن برای این چیزا نیست.

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

آموزش بهینه سازی سایت خريد پيج و فالوور راه خدا مبل ایفل مبلمان وطن آموزش زبان سختی گیر رزینی Kelly زرند جوان | آخرین اخبار زرند Golden Farm