افزایش رتبه سایت در گوگل حائز طریق های زیادی است و هر متخصص سئو سعی می کند که با بهره‌گیری از این طریق ها، رتبه سایت خویش را در گوگل افزایش دهد. موتور جستجو گوگل در واقع از متد های مختلفی برای تعیین اینکه کدام سایت ها در صفحه اول نشانه دیتا شوند، بهره‌گیری می کنند. فرمول اصلی یک راز است که هیچ کسی متعلق به آگاهی ندارد اما روش هایی برای افزایش رتبه سایت در گوگل وجود دارد که با رعایت آن ها می تواند سایت خویش را در صفحه اول قرار داد. همه این تکنیک ها ذیل گردآور ای از اصول سئو می باشند.

متاسفانه در این چند ساله اخیر، شاهد افرادی هستیم که ادعا می کنند در سریع ترین زمان ممکن می توانند سایت شما در صفحه نخست گوگل پیمان بدهند. این ادعای واهی و کذب، چه بسا در اوایل مایه قرار گرفتن سایت شما در رتبه های برتر شود ولی برای اینکه از روش های اسپم استفاده می کنند، بعدا گوگل سایت شما مورد جریمه سختی قرار خواهد داد.

در این نوشتار آموزش سئو ، قصدا داریم که ده تکنیک های برتر افزایش بازدید سایت در گوگل  را برای شما ذکر کنیم. پس در پیوسته مطلب با ما باشید.

تکنیک های افزایش رتبه سایت در گوگل
1. فرآوری محتوای ارگانیک و مرتبط
تولید محتوا ارگانیک، امروزه بیشتر از هر چیزی در بهینه سازی سایت تاثیر دارند. گوگل به سایت هایی که از محتوای ناب و غیر کپی کاربرد می کند، اغلب قیمت و امتیاز می دهند و آن هایی را که محتوای دیگر سایت را کپی کرده، نه فقط جریمه می کند بلکه شدنی است لیست نتایج گوگل هم حذف نماید.

همچنین مساله سایر که باید رعایت کرد، قرار دادن محتوای با کیفیت و مرتبط با جستار اصلی سایت است. برای نمونه اگر سایت شما در مورد سئو است، پیمان دادن محتوای در خصوص خرید بلیط نه فقط باعث خدشه دار شدن هویت اصلی سایتتان می شود، بلکه کاربران تارنما شما را به علت فرآوری محتوای نامرتبط سریعا ترک خواهند کرد و که این ترک سریع، کارایی منفی در افزایش رتبه سایت در گوگل خواهد داشت. کاربران به تارنما هایی که مقالات با محتوای مرتبط و با کیفیت قرار می دهند، اغلب جذب می شوند.

2. به روزرسانی درونمایه به صورت مدام و با برنامه ریزی
به روزرسانی درونمایه بر بنیاد برنامه ریزی و به صورت مداوم، نه تنها می تواند باعث جذب کاربران بیشتری هرروز به سایت شما شود بلکه از نظر سئو اهمیت کثرت دارد و گوگل به این سایت ها که همیشه در حال تغییر و به روز کردن مطالب خود هستند، اهمیت ویژه ای می دهد، البته اگر از محتوای ارگانیک استفاده کنند و از این جهت این مساله می تواند افزایش رتبه سایت در گوگل شود.

3. متا تگ ها
در هر صفحه قسمتی وجود دارد به اسم تگ <head> که متا تگ ها درآن قرار می گیرند. هر صفحه برای خویش متاتگ منحصر به فردی دارد و باید با بقیه متفاوت دارد. متا تگ title یا عنوان و متاتگ توضیحات، دوتا از مهمترین متاتگ ها در افزایش رتبه سایت در گوگل می باشند. حتما در متاتگ ها واژه ها کلیدی اصلی را به پیشه ببرید.

4. چگالی کلمات کلیدی
چگالی واژه ها کلیدی در افزایش رتبه سایت در گوگل خیلی مهم است. اصولا کمینه کلمات محتوا باید 500 وحداکثر 1500 کلمه باشد زیرا کمتر از 500 واژه را گوگل شدنی است نمایه نکند و اغلب از آن را کاربر نخواند و تارنما را ترک نماید. اما مساله مهم، چگالی کلمات کلیدی است. کلمات نه باید خیلی کم باشد که گوگل  نزدیک  اصلا تقریبا  متوجه وجود آن نشود و نه باید اینقدر بسیار باشد که اندیشه شما هدف دورزدن آن را دارید. بهتر است که این چگالی نسبت به کل شمار کلمات بین 2 لغایت 5 درصد باشد.

5. پروا به لینک ها
لینک ها یگانه از مهمترین عامل ها برای بستگی بین صفحات و سایت ها می باشند. لینک های داخلی بین صفحات که با استفاده از انکر تکست سپریدن می شود، باعث ارتبط بین صفحات درونی و سریع نمایه شدن صفحات می شود.

لینک های خارجی یعنی اینکه آن ها محتوای سایت شما را پسندیده دیده اند و به نوعی تاییده سایت شما به عنوان یک سایت باکیفیت می باشند. لینک های بیگانه اغلب از داخلی ها در افزایش رتبه سایت در گوگل اثرگذار هستند.

6. شبکه های اجتماعی و تکاپو در آن ها
شبکه های اجتماعی امروزه بیشتر از کل برای پیوستگی بین افراد بهره‌گیری می شود. کاربران اگر محتوای صفحه ای را مناسب ببینند، آن را در شبکه های خویش برای دوستانشان به اشتراک می گذارند و از این رو این مساله می تواند مایه ورودی بیشتر به سایت شما شود.

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

No-love or love-Z کافه ادبیات (شعر و داستان برتر) دیسلاو موزیک نشت یابی لوله با دستگاه با الو نشت یاب وبلاگ آزاد Tara نمونه سوالات نهایی تاجر اطلس مهرشاد صارمی اینترنت ارزان ایرانسل